این محصول شامل تخفیف است.

تعداد محصولات: 763
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-P8220 ظرفیت 8 کیلوگرم

لباسشویی اتوماتیک جی پلاس 8 کیلویی مجهز به 15 برنامه اصلی و 7 برنامه تکمیلی نظیر شستشوی سریع، اضافه کردن لباس و شستشوی اختصاصی لباس کودک

دارای موتورتسمه‌ای و نشانگر LED  لمسی

 

 

 G plus - جی پلاس

214,418,605 ریال

184,400,000 ریال

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

توجه: موجودی انبار محدود!

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850
560
درب از جلو
اتوماتیک
8
1200
+++A
15
تسمه‌ای
سفید / تیتانیوم
600

ماشین لباسشویی جی پلاس GWM-P8220 نوع درب از جلو بوده و مخزن شستشوی 8 کیلویی دارد. از طریق نمایشگر روی بدنه این محصول می توانید موارد مهم مانند نام مرحله شستشو، زمان باقی مانده از آن و دمای آب را کنترل نمایید. ماشین لباسشویی جی پلاس GWM-P8220 مجهز به یک موتور قدرتمند بوده و حداکثر سرعت چرخش آن 1200 دور بر دقیقه است.

از فناوری های کاربردی و مهم ماشین لباسشویی 8220 جی پلاس می توان به قابلیت اضافه کردن لباس اشاره کرد. به کمک این برنامه می توانید لباس های جا مانده را حتی در اواسط فعالیت شستشو نیز به دستگاه اضافه نمایید. این برنامه به نوبه خود، مانع از افزایش مصرف انرژی خواهد شد. ECO یکی از چندین برنامه شستشو بوده که می تواند لباس های شما را بطور کامل و به صرفه به منظور کاهش مصرف آب و برق، شستشو دهد.

با فناوری Go Quick، لباس ها با سرعت بالا و در مدت زمان کمتری نسبت به حالت معمول شسته خواهند شد. در مواقعی که فرصت کمی در اختیار دارید و یا زمانی که میزان کثیفی لباس ها اندک است، برنامه شستشوی سریع گزینه مناسبی خواهد بود. برنامه اختصاصی برای شستشوی لباس کودک در ماشین لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی مدل 8220 طراحی شده که می تواند با دقت بالا لباس را شسته و هرگونه مواد شوینده، مواد حساسیت زا و آلودگی را از روی آن پاک نماید.

نماد اعتماد الکترونیکی